csütörtök, február 04, 2021

Fantasy Február ‹Readathon›


Eddig még soha nem vettem részt egyetlen, egy hónapon át tartó olvasós kihívásban sem. 

Úgy éreztem, itt az ideje hogy ez megváltozzon, amikor Zsófi, az OlvaZsófi You-Tube csatorna gazdája bejelentette, hogy olvassunk vele fantasyt 2021 második hónapjában. 

Erről olvashattok ma egy kicsit bővebben. 


Nagyon kapóra jött, hogy a február nálunk szemeszterszünet, mert egy nagy csomó dolgot beterveztem erre a szűk 28 napra. 
Aztán jött Zsófi a bejelentéssel, hogy ő minden februárban csak fantasy-t olvas, tartsunk vele idén egy readathon keretein belül mi is. 

Készített egy csodálatos bingótáblát, meg persze egy bejelentő videót, amit ITT ti is megnézhettek. Még lehet csatlakozni, hiszen hónap eleje van! 


A táblát látva nekem több sem kellett, meg se hallottam, hogy van „könnyű” és „pro” verzió, azonnal azt kezdtem kisakkozni magamban, hogy melyik könyvekkel fedhetném le a teljes táblát. Persze nem csak fantasyt tervezek olvasni a hónapban, a bingón kívül vannak más olvasmányok is, amik várják, hogy levegyem őket a polcról. De sebaj, szünet van. Időm, mint a tenger... (vagy mégsem.)


A következő könyvekkel tervezem tehát kipipálni az összes mezőt a readathon ideje alatt:

   

                                                   

• Rainbow Rowell: Carry on

- LMBTQ+

- 500+ oldal 

 

• Buótyik Dorina: III. Amenemhat rejtélye

- női szerző

- magyar szerző

- a kisállat túléli

 

• Neil Gaiman: A temető könyve

- JOKER (sorozatzáró kötet helyett)

- retelling

- díjra jelölt

 

• Vera Brosgol: Anya’s Ghost

- nem angolszász szerző

- képregény

 

• Cressida Cowell: How to Train Your Dragon

- nem ember főszereplő

- térkép

- rövid könyv

- más korosztály 

 

• Libba Bray: The Diviners

- zsánerkeveredés

- booktube ajánlotta


forrás: moly.hu


Ezek közül a Diviners csak véletlenül csúszott be, hiszen még mindig olvasom január vége óta, de mivel egész jól beleillik a képbe, gondoltam beleveszem a bingóba is. 

A többi kötetet is kíváncsian várom, hiszen olyan könyvekről van szó, amelyek elég régóta a radaromon figyeltek, hogy mikor kerülnek már sorra. 

Remélem, tudom majd teljesíteni a kihívást, mert nagy szükségem lenne egy kis sikerélményre. 

 

Ti olvastok velünk? Ha igen, mit? 

 

Szeretettel: OlvasóBari

2 megjegyzés: